چینی خارجی

انتخاب چینی برای رستوران چرا اهمیت دارد؟

مقاله ای که در زیر مشاهده می کنید ترجمه مقاله ای است که در وبسایت Tableware International منتشر شده است.

“اتفاقات غیرمنتظره ای در مورد ظروف غذاخوری رخ می دهد، چگونه ظروف غذاخوری را برای هتل/رستوران خود انتخاب می کنید؟” در این مقاله به انتخاب چینی برای رستوران از نظر دنی گودال می پردازیم. با آقای چینی همراه باشید.

دنی گودال که تمام حرفه خود را در دنیای طراحی گذرانده است و نظرات خود را در مورد انتخاب ابزار مناسب برای موقعیت های مختلف در Tableware International به اشتراک می گذارد.

دنی گودال می گوید: «انتخاب ظروف چینی یا سرامیکی (چه بشقاب، کاسه، فنجان، نعلبکی) می تواند یک تصمیم دشوار و پرهزینه باشد. «تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان مختلف زیادی در بازار وجود دارد، پس چگونه می‌دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ اینها مواردی است که باید به آن فکر کنید.”

آیا ظرف هایی که من دوست دارم ظاهر و احساس خوبی دارند؟

هر مکان، حس و سبک غذاخوری خاص خود را دارد. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما انتخاب ظروف غذاخوری، چه بشقاب، کارد و چنگال یا لیوان، باید منعکس کننده چیزی باشد که می خواهید مهمانانتان ببینند.

کلیشه ای است، اما «خودت را به جای دیگری بگذار». بازار ظرف  پر از مواد، سبک ها، شکل ها، رنگ ها و  بافت های مختلف است. اینستاگرام و پینترست مکان های خوبی برای الهام گرفتن و یافتن چیزی هستند که دوست دارید و اکثر تامین کنندگان عکس های  محصولاتشان را در این دو بستر ارائه می دهند.

انتخاب چینی برای رستوران و خرید ظروف مناسب و با کیفیت ب می تواند گران باشد. چه کاری می توان کرد؟

از آنجایی که در زندگی حقایق زیادی  وجود دارد، شما باید در تصمیم گیری خود حقایق را در نظر بگیرید. شما باید خوب به نظر برسید و غذای شما باید بدرخشد، اما باید در نظر داشته باشید که چقدر از آن بشقاب در یک روز در رستوران شما استفاده می شود.

هر چند وقت یکبار چاقو و چنگال روی بدنه ظروف خراشیده می شود، آیا هنگام ریختن مواد غذایی اضافی در سطل بشقاب خراشیده شده است، آیا در ماشین ظرفشویی صنعتی با مواد شوینده صنعتی شسته شده است و آیا در چرخه گرم و سرد قرار گرفته است؟ وقتی به این موضوع فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که ظروف ضعیف در برابر این کارهای روزمره  در رستوران مقاومت نمی‌کنند.

از طرفی، هزینه ها از مکانی به مکان دیگر متفاوت است، اما نکته اصلی این است که هنگام انتخاب ظرف باید هزینه را در نظر بگیرید. چه کسی دوست دارد غذای خود را در بشقاب های بی کیفیت یا با لعاب سوخته سرو کند؟ همین بس که مشتریان به همه چیز توجه می کنند. ممکن است در آن زمان چیزی به شما نگویند، اما بعداً از طریق پیام های رسانه های اجتماعی متوجه خواهید شد.

انتخاب لوازم رومیزی بستگی به خود شما دارد و با کمی تحقیق بیشتر در مورد لوازم میز مورد علاقه خود می توانید در هزینه های اضافی در آینده صرفه جویی کنید. مقایسه کاربرد و دوام ظروف هم  آسان است. هنگام درخواست نمونه، در مورد دوام لعاب، سازگاری با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، مواد شوینده و مقاومت در برابر شوک حرارتی از فروشنده سوال کنید. اغلب، این جزئیات در وب سایت سازنده نیز موجود است.

هنگامی که صحبت از ظروف چینی شکستنی می شود، ضمانت های مصرفی یکی از مواردی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.  اکثر تولید کنندگان معتبر به مشتریان خود ضمانت می دهند که در صورت خرابی قطعه ای با مورد مشابه سالم تعویض می شود.

به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری اولیه روی غذای باکیفیت که زیبایی و دوام را در یک رستوران ترکیب می کند نباید به تعویق بیفتد. این کار  در دراز مدت هزینه کمتری دارد. وسایلی که واقعاً برای استفاده در آشپزخانه های تجاری طراحی نشده اند به راحتی آسیب می بینند.

با انتخاب چینی برای رستوران، عکس غذاهای زیبای خود را در صفحات فضای مجازی بگذارید

با بیش از دو میلیارد کاربر فیس بوک و یک میلیارد کاربر اینستاگرام، این احتمال وجود دارد که بخش بزرگی از مهمانان شما قبل از انتخاب شما، عکسی از غذایی که شما سرو می کنید دیده باشند. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​این پدیده جدیدی نیست و قطعا در حال افزایش است.

غذای شما قطعا ستاره این پست است اما پس زمینه، چیدمان یا بشقاب و ظرفی که غذا در آن سرو می شود نقش مهمی دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از ارسال عکس به غذا در آن حالت نگاه کنید.

از خود بپرسید آیا این غذا ارزش خوردن دارد؟ از آنجایی که غذای شما باید یک نمایش عالی باشد، مطمئن شوید که ظروف شما زیبا و جذاب هستند و می توانند در بسیاری از آیتم های منو قرار بگیرند. این کار باعث صرفه جویی در فضا، پول و زمان شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *