چینی ایرانی, چینی خارجی

چینی سنگین بهتر است یا سبک؟

چینی سنگین بهتر یا سبک؟ سرویس چینی  به دلیل تنوع و قیمت بسیار مناسب یکی از محصولات مهم و پرطرفدار آشپزخانه به شمار می رود. اکثر عروس خانم های ایرانی برای تهیه جهیزیه خود به دنبال یک ست ظرف عالی و زیبا هستند. برای این افراد سرویس غذاخوری چینی انتخاب مناسبی خواهد بود. اما سوال اینجاست که چینی سنگین بهتر است یا سبک؟ برای دریافت پاسخ این سوال توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید و با ویژگی های چینی مرغوب آشنا شوید.

ویژگی های یک سرویس با کیفیت چینی

بسیاری از مشتریان هنگام خرید سرویس چینی گیج شده و سوالات زیادی دارند. مهمترین سوالی که اغلب می پرسند این است که سرویس با کیفیت  چینی چه ویژگی هایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال برخی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های سرویس چینی  را ارائه می کنیم.

سرویس چینی سنگین بهتر است یا سبک؟

مهمترین ویژگی سرویس چینی  رستوران وگاس اوریت وزن بسیار کم آن است. یک بشقاب چینی باید آنقدر سبک باشد که هنگام شستن یا حرکت دادن دست شما را آزار ندهد. بنابراین توصیه می کنیم در خرید سرویس چینی  به سبکی آن توجه کنید.

چینی شفاف

برای اینکه ببینید ست چینی شما کیفیت خوبی دارد یا خیر، آن را در مقابل  آفتاب قرار دهید. اگر ظرف شفاف است و نور خورشید به راحتی از آن عبور می کند، به این معنی است که چینی شما از کیفیت بالایی برخوردار است.

مقاومت بالا در برابر ضربه

سرویس چینی  ناهارخوری با کیفیت از ضربات ناگهانی نمی شکند و نمی ترکد. اگر به دنبال ظرفی بادوام و ماندگار هستید، پیشنهاد می کنیم سرویس چینی با کیفیتی را انتخاب کنید. ظروف غذاخوری چینی خوب با وجود وزن کم، بادوام هستند و به راحتی پر نمی شوند.

سرویس چینی خوب صدای زنگ می دهد

یکی از روش های تعیین کفایت یک سرویس  چینی این است که به آرامی گوشه ظرف را بکوبید. اگر ظروف دارای صدای بلند و زنگ مانند باشد به این معنی است که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد.

طرح بادوام

برخی از ظروف چینی پس از مدتی استفاده در اثر ضربه قاشق و چنگال طرح و رنگ خود را از دست می دهند. سرویس چینی معمولا طراحی بسیار زیبایی دارد. باید نقش های سرویس چینی بسیار بادوام باشند و با گذشت زمان از بین نروند.

بشقاب چینی ضد آب

ضد آب بودن ظرف یکی دیگر از ویژگی های مهم سرویس چینی است. جالب است بدانید ظروف چینی بی کیفیت به مرور زمان آب زیادی جذب می کنند. به همین دلیل می تواند با ضربه ای کوچک بشکند. در پاسخ به این سوال که چینی سنگین بهتر است یا سبک باید بگوییم که چینی های سبک معمولا آب کمتری هم جذب می کنند.

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

بیشتر خانم های شاغل به دلیل مشغله کاری وقت ندارند ظرف ها را به صورت دستی بشورند. در هر صورت یک بشقاب چینی با کیفیت باید در برابر ماشین ظرفشویی و آب داغ مقاومت بالایی داشته باشد. قبل از خرید سرویس چینی حتما اطلاعات آنها را مطالعه کرده و از قابل شستشو بودن آن در ماشین لباسشویی مطمئن شوید.

مقاوم در برابر سرما و گرمای زیاد

ممکن است لازم باشد ظروف چینی خود را در معرض حرارت فر یا مایکروویو قرار دهید. سرویس چینی با کیفیت مقاوم در برابر حرارت و نشکن است. همچنین می توانید ظرف را با آب سرد بشویید و بلافاصله غذای گرم را داخل آن بریزید.

ظاهری ثابت دارد

یکی از ویژگی های سرویس چینی سبک و ظریف طراحی زیبا و ظاهر دستی آن است. اگر به یک ظرف چینی با کیفیت نگاه کنید، متوجه طراحی جذاب و بی نقص آن خواهید شد. سطح ظرف چینی نباید شکسته، ساییده و تیز باشد.

چینی سنگین  بهتر است یا سبک؟ مواد اولیه چینی چه تاثیری دارد؟

سرویس چینی خوب با استانداردهای بین المللی ساخته شده و کاملا بهداشتی می باشد. متأسفانه برخی از تولیدکنندگان از موادی مانند سرب و کادمیوم برای تولید چینی استفاده می کنند. این مواد که از طریق گرما و غذا وارد بدن شما می شوند برای سلامتی انسان خطرناک هستند.

چینی سنگین بهتر است یا سبک؟ بهترین برند ها ظرف چینی سنگین می سازند یا سبک؟

سرویس چینی زرین یکی از بهترین و محبوب ترین سرویس ها در ایران است. این برند با ارائه بهترین و متنوع ترین غذاهای چینی با کیفیت خوب و قیمت مناسب جایگاه خوبی در ایران پیدا کرده است. این روزها برندهای مختلفی وجود دارند که محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می کنند. این محصول کیفیت پایینی دارد و به مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهد.

قیمت سرویس چینی سنگین بهتر است یا سبک؟

سرویس چینی سبک ویژگی های ایده آلی دارد. البته کیفیت کمیت، تعداد اقلام و نوع مواد اولیه بر قیمت خدمات تاثیر بسزایی دارد.  اما سرویس چینی “سنگین”  بسیار ارزان است.

خرید سرویس های چینی سبک باید از فروشگاه های معتبر انجام شود. اگر به دنبال یک مرکز خرید واقعی و مطمئن هستید، پیشنهاد می کنیم فروشگاه آقای چینی را انتخاب کنید. این فروشگاه سالهاست که به خرید و فروش لوازم آشپزخانه می پردازد. با انتخاب فروشگاه ما می توانید تمامی محصولات خود را به صورت تکی یا ست خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *